Home » Nieuws en media » Workshop marketing en sociale media voor creatieven
maart
29
10:00 uur

Workshop marketing en sociale media voor creatieven

Ondernemerschap komt niet zomaar van de grond. Het vraagt van kunstenaars een werkwijze, waarin marketing een grotere rol speelt. Weet je eigenlijk wie je klanten zijn? Hoe werf en behoud jij je klanten? Met deze workshop van Marion Beltman leer je wat belangrijk is om te weten.

Focus en verkoop

Als kunstenaar is het heel belangrijk een sterke focus te hebben; speciļ¬ek te zijn in wat je wilt, wat je product of dienst is en wie je doelgroep of markt is. Als je dat niet helder hebt voor jezelf, kan het ook niet helder zijn voor je potentiële klanten. Veel creatieven vinden het lastig om te kiezen, bang om omzet mis te lopen. Niets is echter minder waar. Als jij durft te kiezen, durft te focussen, wordt je boodschap helder en ben je beter vindbaar voor je klanten. Want - hoewel het je misschien in de laatste plaats gaat om je werk te verkopen - uiteraard heb jij ook klanten!

Zelfmarketing

Als je iets wilt verkopen is het belangrijk je onderscheidend te profileren. En hoe verkoop je je werk vervolgens? Dat is de kracht van zelfmarketing! En daar gaan we eens goed mee aan de slag! Natuurlijk behandelen we ook de sociale media.

Resultaat

Aan het eind van de dag heb je voldoende aanknopingspunten om nieuwe strategieën in te zetten en nieuwe producten of klanten aan te gaan. Je hebt een aantrekkelijk marketingplan opgesteld, wat practisch, inspirerend en werkbaar is. Je hebt de basis voor een aantrekkelijk marketingplan opgesteld, dat praktisch, inspirerend en werkbaar is.

 

Manon Hilbrink, exposante bij Galerie Pouloeuff in 2016

Over Marion Beltman

'Workshops en trainingen geven is bijna het leukste dat er is. Ik verzorg workshops voor Cultuur + Ondernemen, BKKC, Kunstenlab en diverse kunstopleidingen. Mijn kunstopleiding maakt dat ik out of the box kan denken en creatieve werkvormen toepas tijdens de workshops, zodat iedereen actief betrokken raakt. En als bestuurskundige met marketingkennis, heb ik een solide basis van gangbare theorieën waarmee we jouw plan een stevig fundament geven.'

Marion verzorgde al diverse keren met succes workshops voor Keep an Eye.

 

Wat moet je weten?

Deze workshop wordt gegeven in het kader van de Keep an Eye Academy

Datum en locatie:

29 maart van 10.00 tot 17.00 uur. De workshops worden in kleine groepen van maximaal 10 personen gegeven in Galerie Pouloeuff, Turfpoortstraat 36a, Naarden-Vesting.  

Kosten?

Prijs: € 50,- (studerend of tot drie jaar geleden afgestudeerd), € 80,- (langer geleden afgestudeerd). 
Bedragen zijn inclusief B.T.W. Inclusief lunch.

Voorwaarden:

- Je inschrijving is pas geldig na betaling. Graag voor aanvang van de workshop betalen. Je ontvangt een factuur. 
- Mocht je onverhoopt niet deel kunnen nemen, dan kan een collega/vriend/vriendin kosteloos je plaats benutten. Bij annulering binnen 48 uur voor aanvang van de workshop worden 50% annuleringskosten in rekening gebracht.

Inschrijven?

Je kunt je inschrijven voor een workshop door een e-mail te sturen aan Keep an Eye Foundation. Doe dit onder vermelding van de workshop die je wilt volgen, je naam, contactgegevens en of je studeert of na 2014 bent afgestudeerd. En of je Nederlands spreekt. 


Schrijf je nu in >

 

 





Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

powered by  Keep an Eye   2017